søndag den 16. december 2012

Småkager

Det er ikke  så meget jeg får tilføjet bloggen lige for tiden, men i dag har jeg været i køkkenet og lave div. småkager.


 Vaniljekranse a´la Mette Blomsterberg



Jødekager fra " Den blå bagebog" ... troede først jeg kunne skære den ud, men dejen var blevet for klæ, så jeg måtte ælte mere mel i, og valgte så at rulle og udstikke dejen.


Strassburger fra "Amo den store julebagebog"


 

Derudover blev det også lige til en portion af " Line´s cookies" som efterhånden er blevet en tradition at lave til juletid.  opskrift her

3 kommentarer:

  1. muns ser rigtig lækker ud
    forøvrigt flot blog du har dig
    Joan

    SvarSlet
  2. De ser bare rigtig gode ud :)

    Jeg har en give away igang på min blog for tiden, hvor der er mulighed for at vinde en masse bage udstyr, måske det kunne have interesse? :)

    http://miaskageside.blogspot.dk/

    Mia Andersen

    SvarSlet