søndag den 18. marts 2012

baby cake pop maker

Endelig fik jeg fingrene i en baby cake pop maker, og trods en stak artikler der skal læses til i morgen, var jeg lige nød til at få den afprøvet, men har ikke tid til at pynte. Jeg har lavet små citron pops, og de kom til at smage hen ad æbleskiver. Jeg brugte en sprøjtepose til at fylde op med, det var nemt at styre.


De første blev lidt mørke, da maskinen varmer mest i den nederste, og de efterfølgende prøvede jeg at vende halvejs, så de blev lidt pænere (man kan med fordel bruge en tandstik, det var næsten nemmere end den lille gaffel som medfølger.

I sættet medfølger foruden maskinen en lille "ta" gaffel en afkøler, og to pakker pinde i to forskellige størrelser, desuden en pdf fil med dansk brugsanvisning og et par opskrifter.
Maskinen har jeg købt her dinkage

Ingen kommentarer:

Send en kommentar