fredag den 5. april 2013

Muffins

Her forleden dag var der tid til at få afprøvet lidt forskelligt.
Jeg havde købt noget chokolade med lakrids fyld i netto, som jeg ville prøve at lave topping af. 
Brugte samme fremgangsmåde som med andet chokolade; smelte chokoladen i fløde, køle af, med film helt ned over, og piske op tidligst 4 timer efter. Det blev meget vellykket og faldt i god smag hos kollegerne.
 
 


Derudover havde jeg købt disse fondanter med smag chokolade og hindbær hos kageoplevelser (som var på besøg hos min veninde med den "rullende kagebutik")  de smager helt utrolig godt ( kan normalt ikke så godt lide fondant) men desværre var hindbær helt utrolig svær at arbejde med. Det lykkedes dog at få pyntet nogle af kagerne.

 
 Jeg havde lavet tre forskellig muffins banan, chokolade med kokos, og citron.
Alle opskrifterne er fra bogen " kager der smager.... og andre søde sager" Det er bare en super god bog. Kagerne blev delt ud blandt kollegaer og studie kammerarter.  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar