tirsdag den 28. juni 2011

Børnefødselsdags kager

Da blokken er så ny som den kan være er det ren billedspam, da jeg vil forsøge at lægge de kager ind jeg har lavet ind til nu.
Katten i hatten er lavet til en drengs 7års fødselsdag, og kagen er chokoladekage med hindbærmousse i 3 lag,overtrukket med fondant.Katten/hatten, og te kanden er lavet af rice krispies treat (RKT) smurt med hvid chokolade og overtrukket med fondant. 
RKT opskrift fandt jeg hos  METTE´SKAGEDRØMME , og det var første gang jeg prøvede at arbejde med det, men absolut ikke sidste, det klistrede en del i starten, men fandt på at spray "Bake Easy" på bagepapir og modelleringen gik lidt nemmere.




 Ting 1 og2 havde jeg modeleret i fondant.



Maqueen kage til 10års fødselsdag.
Kagen er drømmekage med jordbær og skildpaddemousse samt masser af friske jordbær.
Maqueen er chokoladekage.



Peterplys kage til pige på 8år.


Hallo kitty er jo nok mest en børnekage men det var nu til en veninde, som syntes den er sød, det var min 2kage ....øve øve.

1 kommentar: