onsdag den 29. juni 2011

lidt blandet

Her kommer lidt blandet billeder (spam) af div kager.

 Mini cupcakes med jordbær og kokos.


 Mini citronkager.


 Snemand frost kage.


 Mini kager lavet i kingsize muffin form, og mit første forsøg på at lave cakepops.


 Blomsterkage til tøse hygge.



Kage til min mor sidste år, jeg er ikke så gode venner med royal icing, det ser man også på kagen neden under, hvor jeg for første gang prøver at lave en kurv....øve øve...





Kage til min mor som i marts blev 60år. Nøddebunde med nougatfyld, pyntet med chokolade spåner og marcipan.


Hjemme hos min bror har de fået kat, og den er ofte samtaleemne, da den er sjov og underholdende, så her fik jeg styret min læge lyst til at lave en kat med garnnøgle,( og en intern joke tekst)  til hans fødselsdag i februar.
Kagen er chokoladekage med hindbærmousse, og garnnøglen er en lille kage jeg skar til og pyntet med fondant,men min uundværlige sugar gun.



 Min første tupsy turvey kage fra kursus hos specalkøbmanden. Havde den med på arbejdet til stor glæde for både voksne og børn.


Fra mit første kursus hos specialkøbmanden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar