mandag den 28. november 2011

Det var den weekend

Selv om jeg syntes ugerne flyver af sted, er det jo ikke noget i for hold til weekenderne, det er bare pist væk i løbet af nul komma fem, også fordi når jeg endelig skal noget kommer det altid på en gang... men hyggeligt har det været, først var det "lillesøster" Thea som officielt skulle fejre sit navn. Hun var så fin i sin nye kjole, som var sent fra en by i Afrika, som min veninde og den store dreng havde besøgt tidligere på året, og selv om de er så fattige at de ikke ejer noget, havde hele byen samlet ind til kjolen....tankevækkende ..!  Lille Thea så også ud til at nyde dagen, på trods af hun måtte adskillige gange rundt på omgang, men kunne da også lige få sig en lur mens vi andre spiste.

Hun er allerede så fræk at række tunge af fotografen (mig)   hi hi..





Kagen vakte i øvrigt stor opsigt og smagte fint, dejligt at det kun er en selv der kan se fejlene ☺


Senere på aftenen stod det på fest og farver, hos min kollega Mette som blev 30, og da man jo ikke er helt ung mere, var det en hård tjans at skulle indstille hovedet til min projekt opgave om søndagen, men fik da lavet en del, skønt det var med oversprings handlinger ☺

Ingen kommentarer:

Send en kommentar