lørdag den 11. august 2012

Baby og roulade

Torsdag lidt i kl. 23 blev jeg faster til lille Jenny, som har været længe undervejs, knap to uger over tid.

Til anledningen ville jeg prøve at lave en roulade efter momses-univers gode beskrivelse af hvordan man laver mønster på roulade. Det er mit første forsøg, og skal blive lidt bedre til at skrive spejlvendt...ha ha .. så Y vender altså den forkerte vej. SÅ HUSK HVIS MAN SKAL SKIVE SKAL DET VÆRE SPEJLVENDT !!
Opskriften er fra Himmelskekager som jeg har lavet før, den er super lækker.
Da jeg ikke havde plads til bagepladen i min fryser, brugte jeg isterning bakken som jeg har øverst i min fryser, og flyttede det over på bagepladen inden jeg kom resten af dejen over. Det er en sjov og dekorativ måde at lave roulade på.


Så er jeg klar til at køre ned til sige "hej" til den netop hjemvendte lille familie, hvor mormor og morfaren også lige er kommet fra jylland.

3 kommentarer:

  1. Rigtig sødt design og dejligt at lille Jenny endelig kom.

    SvarSlet
  2. Tillykke faster
    flot roulade

    SvarSlet
  3. Tillykke med din lille niece. Skøn roulade

    SvarSlet